Львів стане найчистішим містом на планеті!

Я просто на 100% впевнений в цьому! Я дійшов до такого висновку, читаючи цю новину.
Загалом, сама по собі позитивна, але звичайна новина – ну от комусь там підняли зарплату. Але! ви всього не знаєте, а я зараз розкажу!

Відтепер, зарплата двірників міста Львова приблизно на 90 гривень вища за зарплату аспірантів найкращого вузу цього чудового міста! 9 0 д о в б а н и х г р и в е н ь !

Це перемога товариші, однозначно. Судіть самі: я був доволі ефективний цього року – 2 опубліковані статті, 3 конференції (1 міжнародна), 1 літня школа, безліч семінарів. А тепер уявіть, наші вулиці прибиратимуть ще ефективніші, ще наполеглевіші ніж я люди! Та за такі гроші вони мають найняти суперпрофесіоналів!

Треба готувати звернення до якихось комітетів що фіксують чемпіонів з чистоти, бо якщо наше місто прибиратимуть ще більш мотивовані в своїй роботі працівники ніж я, ми точно будемо першими.  (адже я, як бачите, ґав не ловив. я ж не кіт, щоб полювати за ґавами!)

</sarcasm>

читайте попередній пост та наслідуйте його, потім вертайтись сюди сміятись. кінець світу вже настає, зустрічайте його з легкою душею та насмішкою 😈

3 comments

  1. В Німеччині зарплата двірника дуже солідні, і зазвичай аспіранту до неї дуже далеко 🙂 Мабуть це світова тенденція)

Залишити відповідь

