Метапост

Цей пост тут для того, аби в загальних рисах окреслити доцільність блогу, для чого він мені чи може вам, коротко описати те що сюди попадатиме, ну і взагалі.

Навіщо?

  1. Попри те що я хотів би нести велику місію просвітлення, еґоїстичні причини створення цього блогу стоять на першому місці. Записи дозволять краще орієнтуватись в часі, пам’ятати що я робив чи хотів робити, відмічати все те прекрасне що попадалось мені підчас моїх блукань в просторі-часі та в безкраїй мережі. І крім того, я чудово знаю, що нікому окрім мене мої думки не цікаві та непотрібні, але зрідки вони в мене попадаються цінні та розумні. Отже, причина перша – організація.
  2. Так склалось, що я маю деякий стосунок до науки. Із свого досвіду – для представника Homo sapiens немає заняттяє більш благородного і приємного ніж пізнавати і досліджувати довкілля. І якщо вам здається що таке щастя дісталось лише обраним, тим в кого до цього хист, то ви помиляєтесь. З XVII по XIX ст. наука штовхали вперед генії-одиночки, з кінця XIX до XXI ст. науковий результат можна було отримати лише скооперувавшись з величезною купою людей, при цьому увійти в цю групу людей було непросто – освіта була малодоступна і дорога. Мені видається, що ми стоїмо на порозі третьої ери – коли наука має шанс стати масовою. І справа не тільки в доступності знань і можливостей навчатись таких, настільки широких, що такого ще не було в історії цивілізації. Крім цього, і що важливіше, в цілому ряді наук появився попит на звичайну живу людину. Не генія, не суперпрофесіонала, а звичайного пересічного громадянина, який хоче долучитись до високого. Ситуація склалась така, коли знань і даних вже забагато, і тепер потрібні мізки, які б їх аналізували. І як би ви не боялись повстання роботів, машинним мізкам, до наших людських ще ого як далеко. В підтвердження цьому наведу приклади таких проектів як GalaxyZoo та Foldit, або вже незчисленні проекти розпаралеленого обчислювання типу Einstein@Home. Безсумніву, масова наука ставатиме все масовішою. Тому, ще раз – шанс доторкнутись до прекрасного є в кожного, в чому я вам і допомагатиму по мірі можливостей. Друга з причин – наука та освіта!
  3. Нарешті, блог – це чудовий спосіб прокричати щось на весь світ. Чванькувато похвалитись (я це люблю). Проафішувати. Проголосити. Отже, якщо бачитиму якісь цікаві ініціативи, до яких варто долучатись, чи, пестячи своє самолюбство, показуватиму приклад як треба постувати, я поститиму це сюди. Також, розповсюдження важливої інформації, чи оголошення чи заклик до чогось. Третя причину я назву узагальнено – пропаганда!

Наразі поки досить, але я певний що вернусь згодом до редагування метапосту!

Отож, як кажуть, кожен за себе, і Бог  за всіх. Поїхали!

Залишити відповідь

